گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۵۸ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۹ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۸۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۲۳۴۶۹ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٣ - ۳۲۱ مورد

آغاز ثبت نام وام های " تحصیلی و مسکن" نیمسال دوم تحصیلی سال 98-1397 دانشجویان

چهارشنبه ٣ بهمن ١٣٩٧ ساعت ١٤:٣ ب.ظ   ( بازدید : 184 نفر )


به اطلاع دانشجویان گرامی متقاضی وام می‌رساند با ابلاغ اعتبار وام های " تحصیلی و مسکن" از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت، ازروز دوشنبه تاریخ 1397/11/01  لغایت روز شنبه  مورخه 1397/11/20  به سایت پرتال دانشجویی مراجعه کرده و در خواست خود را ثبت نمایید. لازم به ذکر است فقط به در خواست های اینترنتی ترتیب اثر داده می‌شود و همچنین مهلت ثبت نام با توجه به نزدیک شدن به آخر سال، تمدید نخواهد گردید.

دانشجویان عزیز متقاضی وام های دانشجویی توجه داشته باشید:

1- تعهد محضری در پرونده شما موجود باشد و اگر تابحال تعهد محضری خود را به اداره رفاه تحویل نداده اید آن را تهیه نمایید(  ابتدا فرم تعهد محضری را از وب سایت دانشجویی  یا از اداره رفاه یا از کارشناسان محترم دانشجویی دانشکده گرفته و با مراجعه به دفاتر اسناد و  همراه داشتن یک ضامن کارمند "رسمی، پیمانی" یا کاسبی که دارای پروانه کسب باشد تعهد محضری را تهیه و ابتدا در پرتال دانشجویی اطلاعات آن را ثبت کرده و بعد اصل تعهد را  به اداره رفاه تحویل نمایید)

2- داشتن شماره حساب بانک تجارت ترجیحا شعبه امام خمینی بجنورد به اسم خود دانشجو جهت واریز وجه وام لازم است همچنین حسابهای خود را بررسی فرمایید تا حساب شما به علت عدم موجودی غیر فعال نشده باشد.

3- به دانشجویان شهریه پرداز فقط وام شهریه تعلق میگیرد و چنانچه در سالهای گذشته دانشجویان محترم شهریه پرداز وام هایی غیر از وام شهریه  برداشته اند حتما قبل از فارغ التحصیل شدن اقدام به تسویه حساب نمایند در غیر اینصورت در زمان فارغ التحصیلی باید تمام بدهی وام ها غیر از وام شهریه یکجا تسویه شود تا پایان تحصیل ایجاد گردد.

4- به دانشجویان شاغل در دستگاههای دولتی( کارمند) وام تعلق نمیگیرد.

5- به دانشجویان ترم یک وام تعلق نمیگیرد مگر اعتبار وام بیش از متقاضیان وام باشد.

6- وام مسکن فقط به دانشجویان غیر بومی که از خوابگاه های ملکی دانشگاه استفاده نمیکنند و در شهر محل تحصیل منزل اجاره کرده اند تعلق میگیرد. و باید کپی اجاره نامه خود را که داری کد رهگیری است به اداره رفاه تحویل دهند. اصل اجاره نامه در زمان تحویل کپی  جهت تطبیق با کپی لازم است.

 


منبع : اداره دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.












جستجو
مهربانی 2 (۸۳۰۱ بازدید)
مهربانی1 (۷۴۸۳ بازدید)
زود قضاوت نکنیم (۳۸۲۶ بازدید)
شعار سال 95 (۳۶۰۲ بازدید)
اردوی اسفیدان و درکش (۲۶۱۰ بازدید)
«آخرین ماموریت» (۲۵۰۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...